Tomtenisse!

Gjorde en LO på min systerson när han var en liten liten tomtenisse. :)
Jag tycker kanske att det blev en väldigt enkel LO med lite pynt, men samtidigt så syns kortena och det är ju dem som är blickfånget i denna LO. :)



[Papper:  * Bazill, * My Mind´s Eye - Signature Christmas - Stocking stripes paper, * Daisyd´s - Holly Holly Berry Stämpel: * Heindesign - Julgranskula Embossing: * Reprint - Green sparkle Blommor: * Prima Marketing - Naturally velvet Brads: * Reprint - mini brads runda - grön & röd QK: * Snowday Övrigt: * Glossy accents, * Tag, * Filt - hjärtan]



Papprena blev egentligen fel firån början, men tack vara att det blev fel blev det bara snyggare :)



Julgranskulan :)



Sötaste tomtenissen :)



Tomtenisse! :)

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Vilken härlig LO.

Jag önskade att jag oxå ska kunna scrappa.

Ha det så gott !!

2008-10-03 @ 14:42:45
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0