Bröllopskort!

Fick i uppdrag av en vän att göra ett bröllopskort och eftersom jag inte gjort något innan tyckte jag att det skulle bli en rolig utmaning. :)



[Papper:  * Bazill, * Graphic 45 - Baby 2 Bride collection - From this moment & Unchained Melody Stämpel: * Tuscan Rose Embossing: * Reprint - Gold & Mothers day Pink Blommor: * You do - vita Band: * Okänt Öljetter: * WeR memorykeepers - guld Brads: * Creative Imaginations - Creative cafe Övrigt: * Fiskars - Lace Glitter: Glimmer Mist - Gold Bokstäver: Grungeboard - Swirls elements & Dots alphas]




Embossade små fåglar. Ville att de skulle representera friheten i ens liv



Oj då, Glimmer Mist igen på blommorna ;)



Ville att denna snörning skulle se ut som om en snörning i en klänning



Embossat på bokstäver som det står M hjärta S och som står för bröllopsparets namn



Försöka att göra det lite roligare inuti. Det är samma papper som jag använt på framsidan.



Också inuti, men motsatta sida. Försökte göra ringar av nollorna i 2008 som en kul grej.



Baksidan, samma papper som inuti kortet.

Kommentarer
Postat av: Anna

inte hört nå klagomål på den här heller...i love it...hoppas du klarar av att göra ännu finare till den dagen jag ska gifta mig...fast då heter det jätte vackert kort =P hihi

2008-09-27 @ 12:47:37
URL: http://angela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0