50-års kort!

Min kompis mamma fyllde 50 i våras och i början av juni hade hon ett kalas som jag var bjuden på och då passade jag på att göra ett kort åt henne. Och så här blev det :)



[Papper:  * Bazill - Bling, * Paper Trunk - Jellybean - Baby blue Stämpel: * Magnolia, * See d´s - Savoir faire - french quarter Strass: * Kaiser scrapbook - Rhinestones - rosa Quickutz: * Eliza Filt: * Felt fusion - Scroll black 2,7 Embossing: Mothers day pink Blommor: Reprint - Black/White Band: * Organza - vit Öljetter: * WeR memorykeepers - silver Brads: * Reprint - Trollsländor, * Making memories - chrystal brads Glitter: Stickles - Cotton candy]



Använde QK Eliza till texten och stansade ut två av varje som jag sedan satte ihop så att det skulle bli lite häftigare :)



Använt Glimmer Mist på blommorna :)



För att det inte skulle bli så tomt inuti så fixade jag till denna ros :)



En lite roligare baksida :)

Kommentarer
Postat av: Anna

mammas kort var jätte fint...alla gillade det =D

2008-09-27 @ 12:46:10
URL: http://angela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0