Ett grattiskort!

Fick uppdrag av mor att göra ett grattiskort till henne som hon skulle ge bort till en väninna. Gillar stämpel enormt mycket, tyvärr är den inte min utan min systers så det blir väl att jag kommer att låna den många gånger till.
Såhär blev blev kortet!

Grattiskort!

[Papper:  * Bazill,  * BasicGrey - Stella Ruby - Tea with Jane, * Basic gray - Perhaps - Deidre Blommor: * Prima - The bigger bag QK: * Snow Day Embossing: * Reprint - Gold detail Brads: * Reprint - Mini brads runda - gold, * Making memories - Chrystal brads - runda Stämpel: * Magnolia - Tilda vid havet Glitter: * Stickles - Orange Peel]


Baksidan. Tänkte att jag skulle försöka mig på ett snygga till baksidan. Blev inte så mycket bättre, men lite.

Grattiskort - baksida!

Kommentarer
Postat av: missy

Åhh va fint kort. jag har nyss börjat scrappa och det är roligt men svårt

2008-11-24 @ 10:42:44
URL: http://me-my-precious.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0