En dag vid havet!

Min andra LO!

Hade lite problem att placera blommorna, de passade inte hur som helst, men tror att jag fick dit dom rätt bra ändå. Var en rolig bild att försöka göra en LO åt. Massor av färger att försöka passa in och samtidigt försöka behålla strandtemat.


Vid stranden!

[Papper:  * Bazill, * Daisy D´s - Striscia, * Rouge de Garance - aile ou fleur n°5 * My mind´s eye - Out&About No2 Blue - Paisley papers  Blommor: * Prima marketing - Naturally velvet  Bands: Okänt QK: * Snow Day  Brads: *Making memories - Brads flowers, * Panduro - Scrapbooking moments * Fyrkantiga måste jag kolla upp Stämpel: * hÄnglar coh stÄnglar Glitter: *Stickles - Baby blue Övrigt: Trollslända - okänd]


Vid stranden - del1!

En närmare titt.

Vid stranden - del2!

Min super söta systerson!

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Du är kanon duktig.
Man längtar till sommaren, när man ser denna LO.
Ha det så gott & hoppas att vi ses snart.

Kram Rutan

2008-03-05 @ 12:40:39
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0