Snömonster!

När jag såg dessa papper ifrån Crate paper så ville jag genast göra en LO med vintermotiv. Sedan hade jag fotot på min systerson och stämpeln från Bam Pop och då föll allting på plats och detta blev resultatet.

Snömonster!
Har även denna gång använt Glimmer Mist på blommorna och jag må säga att jag är fast i Glimmer-träsket. :)



[Papper:  * Bazill, *Crate Paper - Sweet branch collection - Splendid & Blossom  Blommor: * Reprint - Blue Stämpel: Bam pop - ABC - M Brads:  * Making memories - chrystal brads QK: * Photocorner, * Snowdays Glitter:  * Glimmer Mist - Pearl Band: * Organza - Ljus blått Övrigt: * Fiskars - Lace border punch, * Filt - Snöflingor, * DCWV - Glitter sticker]


 
Så cool stämpel det är! Favorit!



Syns lite att det glittrar lite på blommorna efter Glimmer Mist:en

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Så tjusigt !!!

Inte för att jag längtar till vintern än.

2008-06-27 @ 21:30:39
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0