Mitt paradis....

Har gjort några nya LO:s och nu har jag tagit mig tiden att lägga upp dessa. :) Men börjar med en först sedan kommer det flera.

Mitt Paradis!
Hittade ett kort på min stuga som jag bara var tvungen att göra en LO av. :) Använde även för första gången min nya QuicKutz Fiesta, så himla snyggt! Även fast det kanske inte syns så jätte bra så har jag även sprejat blommorna med Glimmer Mist:en. En annan ny grej det är att jag har använt sandpapper, eller ja det är en kloss med sandpapper på, och använt den på fotot för att mjuka upp kanterna.



[Papper:  * Bazill, *  Blommor: * Reprint - Green Brads:  * Making memories - chrystal brads QK: Fiesta (Spring Gift Set) *Limited Edition*, * Butterfly; * Lace Journaling: *  Glitter: * Stickles - Diamond; * Glimmer Mist - Pearl]



En närbild på hur snygg Fiestan är och sedan syns det att jag varit med sandpappret runt fotot.



Mitt första Journaling på en LO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0