Min första LO!

Nu har jag äntligen gjort min första LO - layout - och jag är så stolt! Har tänkt så länge att jag vill göra en LO men jag har inte hittat rätt inspiration och sedan har jag en massa kort som jag velat göra något med men jag har inte hittat rätt bara.

Men nu tog jag detta "jätte fina" kortet på mig och Fritz. Tror jag går i nian eller första året på gymnasiet och jag ska iväg på ett halloween-disko. Det är min syster som har gjort den fina sminkningen så vi var ju tvungen att föreviga det och så klart fick ju Fritz då vara med på kortet.

Det jag är minst nöjd med det är lappen där texten står. Vill inte stansa ut bokstäver med min QK - QuickKutz - utan det ska vara en skriven text. Någon som har ett förslag på hur jag ska göra? Har sett hur andra gör, men får inte till det själv. Tips välkomnas varmt!

Sen vill jag tack min syster för att jag fick sno lite av henne, ni kanske förstår om ni sett hennes blogg där hon skriver material.


Häxa med katt!

[Papper:  * Bazill, *Bo-Bunny Press - Midnight Paisley, * BasicGrey - Infuse Introduce, * Creative imaginations - darkstripes Blommor: * Prima marketing - Naturally velvet QK: * Cauldron Band: * Creative Imaginations - Paper Lace Ribbons Embossing: * Reprint - Svart detalj Brads: Reprint - Mini brads runda - röd, * Reprint - Mini brads runda - gold Stämpel: * hÄnglar & stÄnglar - Lilla dracula  * hÄnglar & stÄnglar - Fladdermössen, * Döskallen - Space Age design: * Spindlar jag fått av min syster]


Häxa med katt - del1

En närmare titt

Häxa med katt - del2

Det super snygga kortet!

Mvh Belit

Kommentarer
Postat av: Angel

en häx/vampyr va...?hihi...bra blogg...

2008-03-03 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0